خانه چوبی پیچ و مهره ای

خانه چوبی پیچ و مهره ای

خانه چوبی پیچ و مهره ای با نصب سریع
خانه چوبی پیچ و مهره ای

خانه چوبی پیچ و مهره ای

خانه چوبی پیچ و مهره ای با نصب سریع

چند درصد مردم اقامت در خانه چوبی پیچ و مهره ای را دوست دارند؟
چند درصد مردم اقامت در خانه چوبی پیچ و مهره ای را دوست دارند؟

داشتن اقامتگاه خارج از شهر به عنوان یک نیاز در خانواده‌‌‌‌های ایرانی

حدود67 درصد مردم و گردشگران اقامت در خانه چوبی پیچ و مهره ای را جذاب می‌دانند و 87 درصد علاقه دارند حتی یکشب هم که شده در چنین اقامتگاههایی سکونت داشته باشند.

آقای مهندس صیادفر اقبال مردم به داشتن چنین اقامتگاههایی را در شرایط گرانی امروز نیاز مردم دانسته است.مهندس اجمالی مدیر فروش ویلاخونه با بیان این مطلب که مردم سعی دارند با هزینه پایینتر اقامتگاه هفتگی و یا ویلای خارج از شهر خود را ایجاد کنند این مهم را به نوعی نیاز گردشگری خانواده ها شناسایی نموده اند و داشتن یک اقامتگاه چوبی زیبا را یک خواهش درونی مردم و گردشگران طبقه متوسط جامعه می‌دانند. ایشان با بیان این مطلب که بخش عمده مشتریان و کارفرمایان ما را قشر متوسط جامعه تشکیل داده اند با توجه به افزایش قیمت واردات چوب روسی و تغییر قیمت دلار هنوز ساخت خانه چوبی را بسیار مقرون به صرفه دانسته و اعتقاد دارند چوب حالت گرمی و نشاط و آرامش خود را به میهمانان و گردشگران خانه چوبی هدیه میکند. حس آرامش وصف ناشدنی اقامت در یک خانه چوبی سوییسی.

خانواده ها با حداقل هزینه می‌توانند یکی از طرح‌‌‌‌های تولیدی ویلا خونه را انتخاب و در زمان کوتاهی بهره برداری کنند. این اتفاقی است که برای داشتن یک ویلای بنایی چند سال به طول میانجامد. ایشان با بیان این نکته که ما این زمان را بسیار کوتاه کرده ایم از کارفرمایان و شرکت‌‌‌‌های گردشگری دعوت می‌کنند تا با سفارش خانه چوبی پازلی پیچ و مهره ای در کمترین زمان ممکن صاحب اقامتگاه و خانه گردشگری خود شوند. ایشان معتقدند برای داشتن اوقات خوش برای یک خانواده نیاز به صرف هزینه‌‌‌‌های اضافی و گزاف نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد